2010. április 13., kedd

Díj


A játékszabályok:
1. Ha valaki adja én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek továbbadom a díjat.
5. Kitöltöm a tesztet.

Név: Sziver Krisztina
Becenév: Kriszta, Krisz, a szűk családnak: Liba (érdekesen is néznek rám a suliban, mikor a Pancsi utánam kiabál:-)DDD

Lakhely: mostanában sűrűn váltogatom, jelenleg Dunakeszi, de már csak három hétig, utána újra Budapest. Ha lakás, akkor nagy teraszos, most végre találtunk egyet a Rómain. 50m2 terasz:-)DDD Remélem a "végső" azért egy szép kertes ház lesz.

Születési hely:Karcag
Magasság: 165 cm
Névnap: augusztus 05.

Foglalkozás: vezetem a saját könyveldémet
Testvérek: bátyó
Anyanyelv: Magyar

Gyűjtemény: gyögyök, de most éppen a Villeroy & Boch étkészletekért vagyok oda teljesen.(majd egyszer ha ráveszem magam, azokat is lefotózom megmutatni:-)DDD

Kedvencek: gyöngyözés,kézilabda, de már csak közvetítések nézése, családdal eltöltött sok sok idő.

Cipőméret: 37

Zsebpénz: Mindig arra vágytam, hogy annyi legyen, amennyivel hónap végén is meg tudok venni valamit, amiért megesz a fene. Hála ezt elértem:-)DDD

Álom: kisMalac mihamarabb

Háziállatok: Már nincs, az összes ami volt anyukámnál kötött ki, kivéve a halakat, ők most a Pancsi sulijában élnek. Fülci is vidéki cica lett egy éve.

8. Megnevezem, hogy kitől kaptam a díjat és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba: Ildi, Ilona, Lujza, Piky

Akiknek pedig én adnám tovább a díjat: Timpi, Niro, Gree, Barbi, Hidvégi Bori, Briggancs, Babra
Koszonom Lujza, Piky, Ildi, Ilona a kedvesseget!:)

6 megjegyzés:

Babra írta...

Köszi a díjat és a kabikat is!! Azért jó lenne személyesen is talizni valamikor!
Szeretem az ilyen díjakat, mikor többet tudhatunk meg a másikról, úgyhogy talán én is össze fogom szedni magam és továbbadom:D

Kriszta írta...

Igen jó lenne találkozni, most kicsit költözködöm, aztán megbeszéljük, hogy is hozhatnánk össze randit!!! Szivesen, azt elfelejtettem mondani, hogy van rajta lyuk, azért kell kicsit jobban befoglalni. Remélem azért hasznát veszed!

Niro írta...

Köszönöm Kriszta :-) A készülő Anabelek meg már így is nagyon klasszul néznek ki!

Brigi írta...

Oooooooohh, de nagyon megleptél! Nagyonnagyonnagyon köszönöm! :-)

Kriszta írta...

Nagyon tetszik ez a mintád Niro!! A rengeteg swarival, amiket elnyel....isteni!

Nincs mit Brigi!

timpigyöngyei írta...

Kriszta, köszi szépen, hogy rám is gondoltál! Igazán jól esett!!!
:)