2010. április 18., vasárnap

Hétvége és termései

Hétvégén Gárdonyban voltunk - írhatnám azt is - szokásunkhoz híven. Lefotóztam néhány aranyos kis virágocskát. Sok sok szép tulipán nyílik, nagyon szeretem a virágokat...Hamarosan sziklakertek is beköltöznek új lakhelyükre a füvesítés után, azokat is nagyon várom már!





Amig én fotóztam, addig a többiek szokás szerint rosszalkodtak. Pancsit a Krisztián éppen a húsevő tulipánnal akarja megetetni.....hm

Azért kicsit fűztem is...megmutatom mi készül majd hamarosan:-)DDDD
Édes kis Ildi virágbogyókat készítettem, virágok nélkül. Valahogy ezek közé a távtartók közé szeretném őket majd pakolni, de még csak 6 bogyó van kész, és kb. 12 fog kelleni. Szokásos színárnyalatokban, türkiz és zöld, csak most ezüst kásával a popóján! Szerintem nagyon szép lesz, majd és ez most messze áll egy kis finom romantikus darabtól. Inkább rusztikusnak mondanám, de nekem nagyon fog tetszeni...mondjuk fehér inggel...vagy nyáron egy szép kis fehér rucival:-)DDDDD Ezeket a távtartókat kész karkötönek vettem, ezek sorakoztak egymás mellett. Már ott a boltban tudtam, mire szeretném felhasználni őket. Lesz majd egy nyári igazán színes bogyós változat is. Igyekszem ez is mihamarabb befejezni, de jövő héten áfa bevallásos munka, utána való héten pedig már költözködünk és remélem a kész fotót már az új lakásból tudom megmutatni nektek.

30 megjegyzés:

LUJZA Gyöngyei írta...

Brutál jól fog kinézni! Én inkább a dögös darabokat szeretem, mint a túl csajos vagy romantikus ékszereket! Szóval ez is a dögös kategória lesz! Ezek a távtartók is nagyon ötletesek! :) Alíz

ekszerlada írta...

Juj de szép mindenséget tettél fel!Azt sem tudom,hol kezdjem!Talán a virágokkal!Imádom Őket!Kifejezetten tacasszal,mert az a jóidőt jelenti és minden virágba borúl és mkellemes a levegő,nem az az írtó meleg.Nagyon szeretem a tavaszt.Olyan kár,hogy nem vagyok most otthon!Tavaly otthon beborítottam Anyu erkélyét Anyáknapjára:)Olyan szép volt és illatos.Most erre emlékeztetnek ezek a fotók.Köszi Banyus,mindig mutass szép virágokat,fákat,bokrokat!!Jó bejönni hozzád:))
A rosszalkodókon nem csodálkozom:))Nem is kell ezt másképp!Jól van ez így!Én is gyúrnám a Pancsit!Jó hogy lehet vele így is játzsani!Meg gumizni emlékszel?De röhögöm.Ugrálhattunk mi?Jaj ez a gyerek!
A Kari nagyon aranyos lesz!Ez most krisztás megint!De hamarosan azt az egész fotót róla!De dógozzál,ha muszály!Első a munka:))de meló után azért lehet belefér egy bogyó is:)na de csináld úgy,ahogy neked jó!

Kriszta írta...

Köszönöm Lujza! Tényleg vagány karab lesz..azért lehet esténként munka után még majd belefér egy-egy bogyó és akkor talán hétvégére el is készülhet:)DDD majd jól belehhúzok!

Kriszta írta...

Jajj, jó volt tavaly tavasszal. Sokat voltunk együtt jókat fűztünk mamámnál napozva a kertben....és közben csak traccsoltunk...meg ettünk!!!!!!!!!!! Jó lenne, ha közelebb lennél, ezek nagyon hiányoznak. A virágokat én is imádom és a tavaszt is, ahog újra éled a természet, pattannak a rügyek, simagatja az embert a napsütés, fincsi érzés. Imádom tavasszal azt a jellegzetes "tavaszvirág" illatot, ami repül a széllel!!! Remélem egy két tavasz és újra itthon leszel!!!!!!

ekszerlada írta...

Na,ne egy-kettőzzél!Jó lenne jövőre azért már!Hátha összejön:)Szagoljuk együtt a bijágokat(tesóm így hívta a virágot bijág)Anyácskád meg hozza a tőőőtött kápi!Jammmmmmmmmmm...

ekszerlada írta...

hahaha meg futni,kergetőzni és beleesni a bokorba mi?:))))Nagy lovak vagyunk már,de azért jól esik hüléskedni nemde?

Bandrea's Beads írta...

Jó költözést!!!
A karkötőd oltári lesz!!!!

Kriszta írta...

Köszönöm Andi! Neked pedig és minden ide látogató Andreának nagyon boldog névnapot kívánok!!!!!!

Kriszta írta...

Hát ha jövőre én azt sem bánom!!!! Majd ültetgetjük együtt a szép kis virágokat, a teraszunkon sok el fog férni:-)DDDDD

Jajj basszas, a bokorba esést máig emlegeti a Pancsi, szoktunk is vihorászni rajta, milyen lütyő voltál akkor is.....

gabi írta...

Nagyon klassz karkötő lesz!

Kriszta írta...

köszönöm Gabi, remélem:-)DDD

AgnesBeads írta...

Hűűha, nagyon vagány darab lesz!
Csodásak a virágok is.
Jó költözködést :), és érezzétek jól magatokat az új helyen!

Roberta írta...

Csúcs lesz a karid Krisz!!! A virágaid meg csodásak, mi is épp most hétvégén ültettük el a futó Muskátlikat és tettük ki a teraszra. Már alíg várom, hogy virágba boruljanak. Összesen 40 tőt ültettünk az öt balkonládába, remélem jó sűrű lesz:-)))

Babra írta...

Hallod ez már megint marha jóó! Irigylem a távtartókat meg a kapcsot! Nekem idáig eszembe sem jutott, hogy kész karkötők között vadásszak alkatrészeket:D

Kriszta írta...

Köszönöm szépen Ági! Lesz lesz...csak már itt lenne az idő...

Kriszta írta...

Roberta köszi! Azoknak szépnek kell lenni..talán még sűrű is kicsit. Majd csinálj róla fotót, ha már ezerrel virágzik!

Kriszta írta...

Köszi Babra! Ari vagy! Ma is benézek ebbe a jó kis boltba..míg a Pancsesz táncikálik!

kandy írta...

Drága! A karid bitangbrutáleszelős lesz!
A költözésért irigyellek, a gyönyörű virágok láttán meg bőgök. Baj?

Kriszta írta...

Attól függ milyen értelemben bőgsz, te kis butus! Hol vannak már a te bogyóid??????????? Mert én meg azok után bőgök...régen láttam már újakat tőled:-)DDDD

Gree írta...

A virágok gyönyörűek. A kis figurákat közöttük pedig imádom.
A karit pedig alig várom, hogy elkészüljön.
Gyors költözést nektek!

Kriszta írta...

Köszi Gree!!!!!!! Bár már ott tartanánk:-)DDD Addig még vár rám egy "dobozolás"!!!

kandy írta...

Hát olyan értelemben, ahogy az ember eredetileg bőg: bánatában.
Nincsenek se bogyóim, se mások, mert erőm sincs elővenni a gyöngyöket.

Hermann Ildikó írta...

Megint valami szuperrel rukkolsz elő, már alig várom a kész ékszert!!!

Kriszta írta...

Én szurkolok, hogy ne bánatsírásod legyen!! És változatlanul várom az alkotásaidat! Pusszancs

Kriszta írta...

Köszi Ili!

kandy írta...

Kívánom, hogy legyen elég türelmed, drága!

Lerika írta...

A virágokat én is imádom, teljesen odavagyok értük. A karid is nagyon jónak ígérkezik.:-))

Kriszta írta...

Szia Erika! Köszii, de asszem mégis csak másfajta lesz a kari, ezeket a távtartókat valami nagyon nagyon szinesre fogom inkább felhasználni. Holnap összerakom a másik megoldást, legalábbis remélem!

ekszerlada írta...

De mááán raknád!!!Gyerünk már!!!

Kriszta írta...

Jól van, jól van....igyekszem már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!