2010. április 22., csütörtök

Nyári frissesség

Ez az édes kis friss szinekből álló karkötő a költözés hatására született. Elkezdtem a csomagolást és előkerült egy nyári kis ruhám. Így miután a már elkészített bogyók szinei nagyon harmónizáltak a ruhával és mert így már csak 1 db. citromsárga bogyót kellett fűzni, átvariáltam az eredeti elképzelésemet. Ez a karkötő alap is egy kész karláncként került hozzám. Eltüntettem belőle a randa strasszokat és kicseréltem swari strasszokra, ettől nagyon szépen csillog most már az alap színe is.
Minta: Ildi virágeső mintája virágok nélkül. Köszönöm szépen Ildi!


42 megjegyzés:

receptek írta...

Ejjjhaaaaa!!!!!!!!

Lerika írta...

Wááááááááááá!!!!Szupi-szupiííí!!!!!:-)))XDDDD

Kriszta írta...

Köszönöm lááányok!!!!!!!!!!!

Babra írta...

Húúúú nagyon jóóóó!! Énhozzám mér nem kerülnek ilyen kész karkötők?:D:D

Kriszta írta...

Nem jó helyen keresgéled őket:-)DDDD Kösziii!!!!!!!!!!!!

Roberta írta...

Azta mindenit Krisz, ez bittang jól néz ki:-))) Gratulálok!!!

Kriszta írta...

Édes vagy Roberta, nagyon köszönöm:-)DDD

ekszerlada írta...

Na de jó lett!Csak tudom miért nem született meg a másik:))))))))De nagyon tuti ez is,de más jutot eszembe!Lusti vagy Banya!hihihihih

ekszerlada írta...

Nagyon aranyosak a bogyók!Én is csinálok ilyen egyszinűbe.

Kriszta írta...

Te azért elég jól ismersz:-)DDD Az volt a másik indok, mert így csak 1 bogyó kellett nem 6 darab. De mentségemre szolgáljon, hogy tényleg más ötletem van ahoz! Bitang lesz és Te is benne leszel, de többet nem árulhatok le egyenlőre:-)DDDDD

ekszerlada írta...

Nahát:)Kedves vagy Banyus!:)

Panka gyöngye írta...

Szuper jól néz ki!!!Nagyon:)

Kriszta írta...

Kösszentyűűűűű Panka!

LNóri írta...

hú de klassz

Juli írta...

Szuper! ;)

Bandrea's Beads írta...

Kriszti! Csúcs vagy!!!! Oltári jól kitalálod hogyan lehet dögös darabokat készíteni a már meglévő régi cuccokból!!! Mint már írtam, egyre jobban tetszik a türkiz... holnap megyek beszerzőútra!!!! Ja és bogyómániás vagyok!!!!!:-)))))))))

Erga írta...

Tényleg nagyon kis helyeske.

gabi írta...

Nagyon klassz lett!

Kriszta írta...

Köszönöm Lányok! Nagyon aranyosak vagytok mindannyian!! Andi, várom a türkiz cuccokat tőled!!!!!!!!

Teca írta...

Aztaaaaaaaaaaaaaa! Banyek, nagyon szuper!

Kriszta írta...

Kösziiiiiiiiiii Teca!

E írta...

VÉGRE tudok kommentelni, köszönöm, hogy átállítottad. :) Nagyon szuper a karkötőd!!! Irigylésreméltó. Amolyan Krisztás. :)

kandy írta...

Hú, nagyon állat meg a kari alap is. Nekem mé nincs ilyenem?

fszeva írta...

Brutálisan jóóóó!:)

Erika írta...

Úristen, ez nagyon jó! Annyira-annyira tetszik!

Kriszta írta...

Éci, örülök, hogy már tudsz írni!!! Köszönöm a bejegyzést!

Kriszta írta...

Andi! Majd egyszer elmegyünk együtt abba a boltba, ahonnan be szoktam szerezni ezeket a kincseket. De készülj fel, legalább három óra nézegetés.......jó kis móka:-)DDDDD

Kriszta írta...

Köszi Évi! Jó, hogy látlak erre...

Kriszta írta...

Köszcsi-möszcsi Erika!!!!!!!

Unknown írta...

Úgy tűnik, az előző bejegyzésem még se sikerült! Totál lesokkoltál :)

Ez valami nagyon brutáljóóóóóóóóó!
Mindig alkotsz valami örjítőt, és is ilyet akarok, minden eddigi tervem elvetve!!!
(Ilyen KELL nekem is!
Nem bánnád?)

Kriszta írta...

Kedves Timea! Dehogy bánnám, sőt jól esne!!!!!!!!! Csinálj bátran!! Kösziiiiiiiiiiiiii

timpigyöngyei írta...

Jaj Kriszta, képzeld, nem így akartam írni-mármint Tímeaként- csak nem vettem észre, hogy másként vagyok jelen. :)

Így most is elmondom, hogy fantasztikus vagy!
Köszönöm szépen!!!

Kriszta írta...

Oksi, így már tudom melyik Timi vagy, a másik "Timinek" írt véleményemet változatlanul fenntartom!!!!!:-)DDD

Hermann Ildikó írta...

Állati klassz ez is, mint a többid is lenni szokott!!!!!

Edit írta...

Fantasztikusan jól néz ki!!! Ezt (is) nagyon jól kitaláltad!!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Ez is amolyan Krisztás! Tökéletesen nyári lett, nagyon-nagyon tetszik! :) Alíz

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Fantasztikus ez a karkötő! Nagyon tetszik! Csilingelős, bogyós, vidám, színes! Szuper! :)

Kriszta írta...

Nagyon szépen köszönöm Lányok! Ennyi hozzászólásért érdemes gyöngyözni!!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szupi, olyan igazi Krisz-es!!!

Kriszta írta...

Köszönöm Tündi!

Unknown írta...

Igazi vidám, a nyár hangulatát idéző karkötőt rittyentettél össze!! Nem hiába nő az irígykedők tábora!!:) És nagyon jó Ildi virágeső bogyesza egyszínűen is! Van egy olyan érzésem,hogy lavinát indítottál el...!:)

Kriszta írta...

Köszönöm Emese! Remélem, hogy tényleg lavina lesz belőle, mert szerintem csodahelyes, egyszerű és gyors kis bogyó!