2010. augusztus 18., szerda

Pancsi és a tenisz.....

Pancsikám kedvenc elfoglaltsága a Gubacsi Zsófi tenisziskolájának tábora volt a nyáron. Nagyon megtetszett neki ez a sport, (lehet a Kyra nyomdokaiba lép:-)DD) Édesen tanult, sikerült néhány pillanatot megörökíteni. Köszönjük Zsófi azt a sok önzetlen szeretetet, amit kaptak tőled és a többiektől a gyerekek!!!!!!! Megyünk különórára is, úgy döntött a Pancsi! (basszus, hát még mindig nem kézilabda:-)DDDD)))





És hogy a restanciáimról sem feledkezzünk meg, a kisorsolt ajándék útban van Emeséhez. Ma postáztam az Ildi meglepetés ajándékát is. Kandy is megkapta a karkötőt, bár most kiegyeztünk egy másikban! Köszönöm lányok a türelmet!!!!! Ildi ajándékának fotóját azonnal mutatom, amint a csomag odaér Ildihez!

11 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon ügyes csajszid van!!!
A lényeg a sport, de szerintem te is így vagy vele :-)

Gree írta...

Tök jó, hogy ennyi mindenben szeretnék kipróbálni magát Pancsi.

És ha a végén mégsem a kézit választja....mert másban sokkal ügyibb, vagy jobban érzi magát? Talán nem baj, az a lényeg, hogy már most a sport szerelmese.

MÉg 2:1-ben. Puszika

Kriszta írta...

Köszi lányok!!! Még meddig kettő az egyben????

Hermann Ildikó írta...

Nagyon cuki a Pancsi és jól áll a kezében az ütő, még lehet belőle Szeles Mónika simán!!!
Már nagyon izgulok az ajándékom miatt, lerágtam már a 10 körmöm!
Puszi

ekszerlada írta...

Én nagyon örülök ennek Banyó!Azért is mert én mindig szerettem volna kipróbálni,de eddig még soha nem sikerült,de remélem,Pancsi jól kitanulja és majd megtanít Ő engem,ha haza találok:)Hihi,nekem is lesz hasznom belőle:)
Gyönyörű és imádom,hogy úgy koncentrál,belesi a dolgokat:)
Isteni csinosak a lábai!!Emlékszem,neked voltak ilyen lábaid,hosszú combjaid.Ezt tuti tőled örökölte,csak rá kell nézni:)Birom,hogy minden passzol színben:)A cipő,zokni,ruha színei a teniszütőjével:))Cuki:))Gyönyörű nő lesz!!!!Most megmondom Banyek!!Imádom azt a gyönyörű vastag szőke haját!!!!!!!!Soha ne vágassátok le!!!!
A kézilabdához nem fűznék semmit,csak annyit,nem szerettem játszani,amikor ellefél voltál ,főleg Horváth Ágival egyetembe:)Na,amikor Ti szaladtatok oly nagy sebességgel az ember felé és Te lepasszoltad Áginak,az meg jó nagy erővel bevágta a kapuba...persze életemben egyszer a lüke edző miadt nekem kellett védeni és világomat nem tudtam úgy kupán vágott...na nem.Azáta én nem igazán szeretem.
Na aztán Te is tudtál lőni..mint a szöcske hihi sec perc alatt ott teremtél,csak téged alig láttalak,mert gyor voltál és cseles és mire feleszuméltem a labdecs a kapuba landolt...jaj nekem.Erre ezekre az emlékekre nagyon emlékszem.Ez egy sportcsarnokos sztori volt.Persze edzésen,asszem Tollas Ildivel.AZ akarta mindenáron hogy kézizzek.De Ági egyszer nagyon megütött véletlenűl és soha többé nem akartam játszani.Emlékszel?Én nagyon jó dobó voltam és Tollas Ildi azt hitte,az erőm miadt jó lennék kézisnek is.Jártam én elég sokáig,sok golt lőttem én is,de maradtam inkább az atlétikánál:))....Hm hogy el gondolkoztam most Pancsi láttán:))Azért jó volt most kicsit visszaemlékezni:))Te nagy kézis voltál,azt tudom:)))Huu,de milyen sokáig:)Kiváncsi leszek,Pancsival mi lesz:)

Unknown írta...

Szia! Nagyon szeretem a színvilágod, a csodaszép ékszereid, ezért kaptál tőlem egy díjat, melyet a blogomban megtalálsz.

Kriszta írta...

Köszi Andi a díjat!

Kriszta írta...

Ildi! Én imádtam és most is imádom a kézilabdát, abban nőttem fel, azt hiszem 9 éves koromtól 21 éves koromig! Jó kis csapatjáték, igaz kő kemény sport!!!! De nem választok helyette, ő dönt és én oda viszem, ahová csak menni szeretne!

ekszerlada írta...

Persze!Én csak az emlékeimet meséltem,de nézni én is nagyon szeretem,de játszani nem.Sok meccseden ott voltam Banya!:) jók voltak,izgalmasak:)
Pancsi meg csak had próbálhassa magát.Majd aztán lehet megállapodik egynél,amelyik a legjobban tetszik neki.Jól teszed,én is ezt tenném:)

Unknown írta...

A tegnapi megjegyzésem úgy látom elszállt ennél és az előbbi bejegyzésnél is. Azóta annyi változott, hogy MEGÉRKEZETT a gyönyörűséges medálom! Annyira de annyira tetszik és az a halacska kapocs teljesen levett a lábamról!! Most látok életemben először "élőben" ilyen csiszolt gyöngyöt, mindig csorgattam a nyálam utánuk és most meg tapizhatom és VISELHETEM!!:) Nagyon köszönöm Kriszta, tökéletes úgy ahogy van, még a méret is abszolút passzol! Millió puszi!!

Kriszta írta...

Nagyon örülök Emese!!!!!!!!!!! Szivből kivánom, hogy legyen az én kis medálom szerencsehozó neked!!!!!!!!!!!!puszi