2016. április 19., kedd

Antikolás, Transzferálás

Fejembe vettem, hogy a dologzó szobámban lévő szekrényeket, asztalokat, tárolókat székeket, és azokba való dobozkákat saját magam fogom leantikolni. Jártam is két tanfolyamon, az egyiken az antik festést a másikon a transzferálást tanultam meg. Neki is láttunk Pancsival az átalakításoknak, itt bemutatjuk az eredményeket, beszerzési forrásokat és hasznos tippeket próbálunk adni minden kezdőnek. 


Annie Sloan termékek beszerzési forrása: 
Facebook oldal, sok sok hasznos inforációval

Videók az Antikolás menetéről: Annie Sloan

Antikolás tanfolyam: Magnoliák Műhelye
valamint a facebook oldalt is ajánlom: Magnóliák Műhelye Facebook




Igy festenek a dobozkák antikolva és transzferálva. 
Szerintem ezeknek a dobozoknak lelkük van és meg is hálálják, ha jók vagyunk hozzájuk....

Gyönyörű táblácska és írattartó készült Pancsi keze által. 



Dobozok várják új sorsukat, antikolást is tanultam nem olyan régen Nemiskacat Enikőnél. A dobozokatGabriella Dakó nak köszönhetem!!



Natúr fa betűket vásároltam és magam festettem be előbb French Linen, majd Old white szinekkel, majd az éleknél vissza csiszoltam, waxoltam előbb a Clear, majd a Dark Wax-okkal, melyektől gyönyörű öreg hatású eredményt kaptam. 


Előző életét csokibarna gyertyatartóként élte nálunk, ma viszont átalakítottam, szép antikolt fehérre és virágtartó szerepet szántam neki!!! Már most imádom!!! 




Megszületett a hobbi szoba is...a régi fekete bútorokat festettük át Pancsival es Millával szép antikolt fehérre. Az asztal is elnyerte végső színét, a székek szinesek lettek! Még hátra van pár apró simítás, de már így is annyira hangulatos! Köszönöm a festékeket Nemiskacat Enikőnek, egy élmény volt a munka!!! 







Nincs megállás a lakberendezésben, 
hétvégén festés volt soron!! Nagyon akartam egy fehérre koptatott bőröndöt a kupacba, tádám!!!!! 




Nagyon szerettem volna egy ilyen alternatív karácsonyfát. Mivel az asztalos éppen nálunk ügyködött, hát elmondtam a kívánságomat és pár nap múlva hozta is...már csak a festés volt hátra. Nem antikoltam, csak fehér old white Annie Sloan fesétéket vízzel összekevertem és lazán felvittem a fára, a felesleges festéket azonnal vissza töröltem, így a meg tudott maradni a fa erezete is. Szerintem álomszép, mindenkinek tátva maradt a szája, aki nálunk járt karácsonyi időszakban. 



 Transzferálás. Szívből ajánlom Kisasszony dekor tanfolyamát, mert minden apró cseprő tudnivalót elmond és megoszt mindenkivel. 
Facebook oldal, ahol a tanfolyamot figyelni kell: Kisasszony dekor

Nem csak a textilre való transzferálást tanította meg nekünk Zsuzsa Rátkai hanem a fára történő alkotást is. Minden perce fantasztikus volt a tanfolyamnak

2 megjegyzés:

Lerika írta...

Szepeket alkottatok Pancsival. Igazan szemet es lelket gyonyorkodteto alkotasokm Azt a szekrenyt nagyon irigylem am. ;)

Lerika írta...

Jaa es nagyon furi ujra blog hozzaszolast irni. Elszoktam. :D