2016. április 5., kedd

Kedves Látogató! Régebben csak ékszerek készítésével foglalkoztam, mint hobby, mára már minden más kreatív tevékenység is érdekel. Többek között imádok főzni és imádom az új házunkat csinosítgatni. A jövőben minden alkotásomról itt olvashattok, sok sok képpel illusztrálva agymenéseimet...ha van kedvetek tartsatok velem, ígérem nem fogjátok megbánni. Lesz kötés - horgolás- párna és puff készítés és sok sok recept, melyek forrását is megjelölöm, ha nem az én találmányom!!!! Szeretek kísérletezteni minden féle egészséges főétellel és desszerttel, így másik szerelmemnek a fotózásnak is élhetek. Köszönöm, hogy benéztél, később is szívesen vissza várlak!

2 megjegyzés:

horimarika írta...

De jó! Várom a bejegyzéseket!

Anita írta...

Szia Kriszta! Végre van mozgás a blogodon! Örömmel veszem, hogy kibővült a repertoárod. Biztos vagyok benne, hogy ugyanolyan csodákat alkotsz az élet más területén is mint a gyöngyökkel, bőrökkel, sujtásokkal ...
Főként az egészséges ételekre és a lakberendezési ötleteidre vagyok kíváncsi, de persze én is "mindenevő" vagyok!
Sok sikert a továbbiakban! Puszi Anita