2016. május 17., kedd

Paleo Amerikai palacsinták Szafi Fitt Süteménylisztből (simán és túrósan)

A gyermekeim már egy ideje rágják a fülemet, hogy készítsek egészséges palacsintát. Szafi Paleo Süteménylisztem volt itthon, ezért neki is ugrottam, mindjárt kétfélének, hogy megnézzük, melyikből készül finomabb palacsinta. Mindkettő fantasztikus lett, nekem a túrós ízlett jobban, a gyerekeknek a sima...Ime két fantasztikus recept, mely bármikor fogyasztható, a sima gluténmentes, tejmentes, cukormentes, szénhidrát csökkentett, paleo, a túrós (zsírszegény túróval készül, paleozók házi totu-val is készíthetik, és akkor tejmentes)



Túrós Amerikai Palacsinta 

Eredeti receptet itt találjátok:


Hozzávalók: (8darabhoz)

60 g Szafi Fitt Paleo süteményliszt (paleo süteményliszt ITT!)

90 gr zsírszegény bio túró (Paleo diétázóknak házi totu)

2 tojás

1 dl víz

Sütéshez: olvasztott kóluszolaj

 A hozzávalókat összekeverjük, picit állni hagyjuk, majd kókuszolajon kisütjük. Én 2 ev. masszát raktam egy palacsintához, picit szétlapítottam. Igazán egyszerű elkészíteni. Picit sűrűsödhet, emiatt sütés közben pótolni kell a vizet, hogy hígabb állagú legyen a masszánk.





 Amerikai palacsinta

Eredeti recept:


Hozzávalók: (8 darabhoz)

125 gr Szafi Fitt Paleo Süteményliszt (paleo süteményliszt ITT!)
3 tojás
1,5 dl víz (de sütés alatt kell még pótolni, mert sűrűsödik a tésztaalap)

Sütéshez: olvasztott kókuszolaj

Tésztából Gofri is készíthető. Az így készült natúr light paleo gofrinak és palacsintának a 100 grammra jutó kalória értéke: 142,8 kcal és 10,7 gramm szénhidrát.


  A hozzávalókat összekeverjük, picit állni hagyjuk, majd kókuszolajon kisütjük. Én 2 ev. masszát raktam egy palacsintához, picit szétlapítottam. Igazán egyszerű elkészíteni. Picit sűrűsödhet, emiatt sütés közben pótolni kell a vizet, hogy hígabb állagú legyen a masszánk! 






Nincsenek megjegyzések: