2016. július 4., hétfő

Diétás, szénhidrátcsökkentett pizza recept Szafi Fitt Ch csökkentő lisztből (gluténmentes, maglisztmentes, élesztőmentes, szénhidrátmentes, cukormentes, keményítő mentes)

Pizzát már készítettem egészségesen, de most gondoltam kipróbálom Szafi Fitt Ch csökkentő lisztkeverékből is azért, mert élesztő nélkül készül, nem kell keleszteni, tehát kb. mindennel együtt fél óra alatt elkészül.  Szafi Fitt Ch csökkentő lisztkeverékből készül, mely gluténmentes, maglisztmentes, élesztőmentes, szénhidrátmentes, cukormentes, keményítő mentes, (Paleo sajttal akár Paleo is lehet, cukorbetegek, Candida diétások és fogyni vágyók is bátran fogyaszthatják akár vacsorára is.




Receptet itt találtam: Szafi Ch csökkentő lisztből készült mindenmentes Pizza

Hozzávalók: 2 kisebb, kb. 20-22 cm pizzához
Elég elképzelhetetlen, hogy csak 45 g liszt van egy pizzában, szénhidrátmentesen, megjegyzem én egy felet tudtam megenni egyszerre....

90 g Szafi Fitt Szénhidrátcsökkentő liszt (Ch csökkentő lisztkeverék ITT!)
3 tojás
fél tk. szódabikarbona
fél tk. Himalája só
fél tk. szárított oregánó
fél tk. száríott bazsalikom
40 gr kókusztejszín
20 gr olvasztott Kókuszolaj
105 ml víz






A hozzávalókat összekevertem, majd 10 percig állni hagytam. Ezalatt összevágtam azokat a hozzávalókat, melyeket a feltétnek szerettem volna. Bambuszrozslisztes felületen kinyújottam, majd 180 fokos sütőben 10 percig sütöttem. Kivettem a sütőből, megkentem pizza szósszal, ráhelyeztem az alapanyagokat, sajttal megszórtam és 180 fokos légkeveréses sütőben 15-20 perc alatt készre sütöttem. Nekem kétféle készült, tonhalas és szalámis-sonkás-csípős paprikás. 

Tonhalas pizza





Szalámis- csípős paprikás pizza


















Nincsenek megjegyzések: