2016. november 18., péntek

Angyali Balerinák dróttal és tüllel, Fonállal bevont és kötött díszek variációi egy témára, dobdíszek

Balerina, Pancsim kérésére, aki ugyebár táncol...balettozik is...van egy gyönyörű képem a táncos lábáról.... ez a kép  inspirálta ezeket az édes kis balerinácskákat, szépen fognak mutatni akarácsonyfánkon....


Jöjjenek most az én dróttal és tüllel készült balerináim





Fonallal bevont gömböket már mutattam, de most kicsit tovább gondoltam őket. Szerintem tetszetős lett az eredmény... Lett átlátszó üveg gömbbe zárt apró kötés, és lett apró sállal és swarovski kötőtűvel készített gömb is. Kézműveseknél azt hiszem ilyen gömbök is dukálnak a fára.

Bármilyen hihetetlen, ezek az átlátszó gömbök arany színűek voltak. Nemrégen találtam kedvenc Kreatív blogomban egy írást Évinél, hogy tömény folyékony domestossal könnyen átlátszóra varázsolhatóak a díszek.  Bővebben itt olvashattok róla: Díszek új élete . Mivel egy óriás doboz régen használt üveggömböm van, persze, hogy elérkezettnek láttam az időt arra, hogy új életet kapjanak, mostani karácsonyi igényeimhez.  Ezt nem mondom, hogy egyszerűen, de a végén tényleg megszabadultak színüktől és lettek átlátszóak, hogy rajtuk megvalósíthassam elképzeléseimet. Kötöttünk anyukámmal egy darabka sálat, pár szemmel, azt hiszem kb. 6 szem az alap.  Amikor már úgy gondoltuk, hogy szépen mutatna az üveggömbben, fogpiszkálóból készült kötőtűre szedtük és beleszuszakoltuk az átlátszó üveggömbbe. Visszatettük a kupakot, és már kész is a lenyűgöző újabb karácsonyi dísz, mely cseppet sem unalmas.





Dobdíszeim is teljesen elkészültek, itt is  köszönöm az útmutatót Puredesign by bardoczeva-nak!!!





Nincsenek megjegyzések: