2016. november 25., péntek

Egy igazi kincses ládika új élete

Ezt a ládikát a raktárban találtam pár hete, amikor anyukámmal karácsonyi díszeket kerestünk a kupacok alatt. Szerelem volt első, második és többedik ránézésre is, már akkor tudtam, hogy csodás új kis életet szánok neki, az új otthonunkban. Eredeti életét ilyen hajdenagyonkékként élte, sárga tetőbelsővel, de én valamilyen cappuccinos fehéres antikos színt szántam neki.

Előtte képek




Először szépen kitisztítottam, majd French Linen Annie Sloan színnel festettem két rétegben,  majd az éleknél, ahol tudtam, hogy csiszolni fogom még kapott Grafit színt, aztán az  Old white színre antikoltam, majd kapott még két réteg Pentart Cappuccino színt is. Végül is ezt kezdtem el vissza csiszolni és később világos, majd zárásként sötét Annie Sloan wax-al kezelni. Még jó, hogy bőrdarabkáim voltak itthon, egykori gyöngyboltos életemből, mert a sarkokat  szerettem volna bőr pántokkal díszíteni szegecsekkel. 
 Kis kalapálás és készen is voltam ezzel a művelettel.
Egyébként ezt az ötelelt  itt találtam: Juditu ládakészítés  
Amikor elkészültem a bőrök szegecsekkel való rögzítésével, gondoltam még egy transzfer mintát is elbírna ez a ládika...gyors egyeztetés Ancsa barátnőmmel és már készült is a felírat...régen volt az a transzfer tanfolyam.....

 Kis kalapálás és készen is voltam a végső simításokkal. Büszke vagyok a végeredményre, teljesen beillik most már a környezetbe. Műszőrméimet és textil anyagaimat fogom benne tárolni.

Beszéljenek helyettem a képek a kész műről:





Nincsenek megjegyzések: