2016. december 12., hétfő

Nagy lendület karácsony előtt :-)

Végre kipróbáltam én is a tükör permetet. Nagyon szuper kis elfoglaltság, én mindenképpen foncsoros hatást szerettem volna elérni. Szükségem volt hozzá a Pentart Tükör Permetre (üvegre), és egy szórófejes flakonra, melyet ecet és víz keverékével töltöttem meg, valamint papírtörlőre, vagy bármilyen rongyra. Befújtam belülről az üveget, elég hanyagul, hogy semmiképpen se homogén felületet kapjak, majd azonnal ráfújtam az ecetes-vizet és papírtörlővel itt ott felitattam, hozzá nyomkodtam az üveghez. A hatás fantasztikus, lesz még folytatás :-)



Szereztem egy kevéske türkiz fehér pöttyös anyagot, anyuval újra varrtunk néhány izgalmas díszt.




Barátnőm kisbabát vár, ezért neki egy igazán különleges gömböccel készültem.  Kis bady-t szabtam ki fehér filcből, anyukám pedig körbe hímezte csillogó ezüst fonállal, hisz kötve volt a kezünk Fehér és ezüst színekben lehetett gondolkodnunk. A vállfát drótból hajlítottam és fújtam be ezüst lakkspray-vel.  A göm hátoldalát kivágtam sörkartonból, majd jöhetett rá az ezüstösen csillogó scrapbook papír és végül a félgomb. Az oldalát ezüst szalaggal díszítettem, hogy a ragasztást eltakarjam.  Hát nem ennivalóan édes lett???!!!! Deeeeeee nagyon is!!!


 Készültek még szintén ezüst és fehér kombinációban dobdíszek, ahol a kottát eztüst lakkfilccel rajzoltam ki.



Nincsenek megjegyzések: