2017. január 27., péntek

Farsangra hangolva amerikai fánkok ZelleiTündi módra szénhidrátcsökkentetten és cukormentesen



Megígértem a gyerekeknek, hogy fogyókúra ide vagy oda, készítek nekik fánkokat, hiszen farsangi fánk szezon közeleg. Természetesen azért figyeltem, amennyire csak lehetett, hogy "egészségesebb" változatot készítsek, ezért választottam Zellei Tündi lisztkeverékéből a Süteménylisztet. Tetszett, hogy gyorsan elkészíthető, nem élesztős.  Ha a cukrot alternatív megoldásra cseréljük (nyírfa cukor, eritritol, stevia) kevés kalóriát fog tartalmazni és egészségesebb is, mint finomított cukorral és szénhidráttal. 


Eredeti receptet ITT  

Mindent a receptnek megfelelően csináltam, semmit sem változtattam. A gyerekek fánkjához Milka csokit olvasztottam és abba forgattam bele, Milla pedig csodásan kidíszítette. A csak csokis tetejűekre Holland kakaóporból - nyírfacukorból - olíva olajból és tejből készült  csokimázat kevertem ki. Persze nem úsztam meg a kóstolást, pedig három hete teljes szénhidrát megvonáson vagyok, de ez most igazán jól esett...végül is megérdemlünk egy-egy csaló napot :-)




Édes kis beteg cicámnak nagyon ízlett a végeredmény. 



Nincsenek megjegyzések: