2017. október 4., szerda

Sapkákat kötni és horgolni szuperjó

A sállal már múlt héten elkészültem. Most sapkák vannak soron, a két gyerkőcömnek. 


 Millának kötött sapkát készítettem és a bojtot is én fabrikáltam össze. Csavart mintás kötés. Mintát itt találtok:  


A sálhoz tartozó sapkát horgolással készítettem. Szintén saját gyártmányú pompom-mal díszítettem



Kicsim a sapival



 Újabb projekt alapanyagai


Bojt készítése házilag.  

Közepes hosszúságú szőrme kb. 15 cm átmérőjű kör, vagy attól függően változtatva a méret, mekkora bojtot szeretnénk.


Ha kivágtuk a kört, tűvel és cérnával a kör széle mentén össze húzzuk a bojtot, majd megtömjük tömő anyaggal (én egy kiszuperált párna belsejét használtam)Szépen összehúzzuk, összevarrjuk és már kész is bojtunk. 


Ilyen lett  a végeredmény.


Nincsenek megjegyzések: