2017. október 9., hétfő

Új dimenzió Woolandthegang de jó, hogy megérkeztél, már nagyon vártalak :-)



Remélem minden kívánságom így fog teljesülni, mint az, hogy legyen ilyen fonalam, azonnal tegnapra......Szemezgetek velük már egy ideje, éppen akartam is rendelni, amikor beszélgetésbe elegyedtem az én Katámmal, és lám, persze, hogy már úton volt a fonál, hiszen azért ő is tudja mi a jó, ha nem a legjobb...Ezer tervvel vágok bele az elkövetkező időszakba. A fotók közül nem tudtam választani, ezért majdnem mindent feltöltöttem, nézzétek el ezt nekem. 

 









Először is újabb 4 db csavart mintás párna rendelésem érkezett, nem túl változatosan ugyan azzal a mintával, de hát, ha a megrendelő így szeretné, akkor így van jól....
















Amint elkészülnek, azonnal neki fogok látni egy bohém stílusú egyveleg párnának, valamint készülünk a karácsonyi dekorálásra a párnáinkkal is.

Remélem nálatok is olyan szererem lesz, mint amilyen most nálam dúl ezek iránt a finom, puha, minőségi fonalak iránt.

Várom megrendeléseiteket!!!!

Nincsenek megjegyzések: