2018. január 12., péntek

Puff neki, de imádom

A puffok is a gyengéim közé tartoznak, elképesztő, ahogy be tudnak simulni egy egy otthonba és fel tudják öltözeteni az adott környezetet.  Susimiu instagram oldalán találoztam egy gyönyörű, általa is zsinórfonallal készített puffal, gondoltam megpróbálom átültetni a saját szeretett puffomra. Susimiu zsinór fonala 4 mm-es, és Bobbiny Juniorból készítettem végül el, mert a közepes vastagságú (5mm) zsinórfonalat már túl robosztusnak éreztem.

Eredeti Bobbiny zsinórfonalat itt szereztem be: Egyedi struktúrájú zsinórfonalak 3 vastagságban makraméhoz, horgoláshoz, kötéshez






A végeredmény káprázatos, szemet gyönyörködtető modern darab, mely bármilyen környezetben megállja helyét. Ha te is szeretnél hasonló kész puffot, vagy csak puff alapot, és elkészítenéd magadnak keress meg: sziverkriszta@gmail.com



Teteje is gyönyörűen sikerült. Egyszerűen töléletes!




Gyönyörű pénteket mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések: